sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Olin lomalla

Olin lomalla pääsiäisviikon ja seuraavan viikon olinkin sitten flunssan kourissa sairaslomalla. Nyt alkaa vointi olemaan kohillaan ja tuntuu ihanalta palata arkeen, vaikkakin samalla raskaalta, kun on ollut "niin kauan poissa".

Laitoin lomakuvat koneelle ja tulin sitemmin päivittämään tätä blogiakin.

Minä ja Elin veimme lapsemme ennen Suomen reissua rannallalle grillaamaan ja leikkimään. Oli mukavaa nauttia auringosta ja hyvästä ilmasta. Meillä on samoina vuosina syntyneet lapset ja samaa sukupuolta, joten heillä sujuvat leikit ihan huipusti.





Suomessa oli myös ihana raikas talvisää, oikein sopiva ulkoiluun. Keskityimme "pysymään paikoillamme", ettei lyhyt loma kävisi liian raskaaksi. Touhua kuitenkin riitti jokaiselle ja lepoa oikeassa suhteessa. Meidän lasten kanssa touhusi koko pääsiäisen heidän iloinen serkkutyttönsä.










Niklas täytti kokonaiset viisi vuotta ja sehän olikin mainio syy kutsua porukkaa kakulle. Äiti ja sisko loihti tarjottavat, joten saimme vain nauttia vieraista. Ihania ystäviä minulla siellä, joista olen todella kiitollinen! Päivänsankarilla oli huippupäivä.


Tapasin läjän serkkujani serkkutapaamisessa synttäreiden jälkeen. Tapaamisesta jäi oikein hyvä mieli vaikkakaan ei ehtinyt kuin osan kanssa vaihtaa kuulumisia. Hauskaa, että sukulaisuus on niin vahva yhdistävä side, että niin erilaiset eri-ikäiset saa aikaan niin onnistuneen kohtaamisen.



Kiitollisuus. Se jää käteen kun arki taas pyörähtää käyntiin.
Kiitos, että minulla on teidät kaikki.

Jokainen nauru, keskustelu, halaus ja kosketus hoivasi minut jälleen ehjäksi ja luottavaiseksi. Pihasaunan löylyt huuhtoi pois painoa harteilta ja silotti rypyn otsalta. Ja oli ihana palata Norjaan.
Koska tiedän, että voin tulla takaisin.



2 kommenttia:

  1. Terkkuja sinne arjen keskelle. Minäkin olen lomaillut ja huomenna olisi palattava rahatyön äärelle. Aina se tuntuu hiukka vaikealta, mutta yhden päivän kun saa tehtyä niin kummasti se siitä taas lähtee solumaan omalla painollaan. Oli kiva nähdä pikaisesti pitkänäperjantaina ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihana nähdä ja toivon mukaan näemme pian uudelleen! Hyvää työviikkoa! :)

      Poista