lauantai 2. toukokuuta 2015

Vuoden jälkeen

Nyt siitä on vuosi aikaa, kun muutin elämäntapojani kohti terveellistä elämää. Aikamoinen seikkailu on takana, täytyy sanoa, ja paljon työtä tehtävänä oman itsensä kanssa. Se ei ole vaikeaa, kun tietää, mitä pitää tehdä. Muutos vaatii aina aikaa, etenkin kun puhutaan oman ajattelumaailman mullistamisesta...

Kropassa muutokset ovat silmin nähden havaittavissa ja saan paljon kommentteja siitä työpaikalla. Kommentit vaihtelevat ihastuksesta huoleen, onko minulla kaikki hyvin. -22 kg lähti 10 kuukaudessa ja näyttää, että tässä pysytään. Ihan okei mulle - olen normaalipainoinen. Toisin kuin tässä kuvassa...




Harmi kun niitä vaikeimman kautta tehtyjä saavutuksia ei voi valokuvata, mutta ehkä jotain heijastuu näistä kirjoituksista. Suosittelen kaikille hyvää oloa, sen kun voi itselleen hankkia. Always look at the bright side of life <3


ps. Vasemmalla ylhäällä on linkki toiseen blogiini The New Bridge, jota olen päivitellyt ahkerasti. Sinne vain kurkkimaan kuvia;)

1 kommentti:

  1. Kirjoittelepas joskus mitä muutoksia teit liikunnan lisäksi? Ravintovinkit olis kivoja :) Tuntuu, että monet karistaa kilojaan hirveällä rahkakuurilla ja se ei ainakaan minuun uppoa niin täysin, että siitä tulisi osa mun päivittäistä ravintoa loppuiäksi. Ihtellä ikuinen ongelma on se, miten ihmeessä pääsisi herkuista eroon..
    t. Taru

    VastaaPoista