perjantai 24. huhtikuuta 2015

Kaksi blogia rinnakkain?

En tiedä huomaako lukijat sitä, mutta minä todellakin huomaan, että tämä bloggeri tuhoaa mun kuvat. Sniif. Mulle suuri osa bloggausta on se, että pääsen jakamaan ottamiani kuvia, mutta ne eivät näytä yhtään samalle, kuin koneella ennen blogiin lataamista...

Kokeilin jokin aika sitten bloggausta ihan eri mestoilla, mutta se tuntui aivan liian oudolta. Nyt huomasin, että silloin luomani osoite on edelleen hengissä ja kokeilin luoda postauksia erilaisen teeman alle. Ja nyt tuntui kolahtavan! Kuvanlaatu on todella paljon parempi!

Kokeillaan, onnistunko pitämään tämän blogin rinnalla pystyssä toista blogia, valokuvausblogia.

Osoite on täsä.




Mepsukkaa sanotaan yhä useammasti aivan minun näköiseksi - onko se teistä? Niklas herkuttelee jätskillä tortillojen päälle.

Oikein ihanaa perjantain.. myöhäisiltaa? Jaa, keskiyö. Taitaa olla parempi toivottaa hyvät huomenet!

2 kommenttia:

  1. Voi mummun pikku rakkaat <3 <3 Kyllä Meealle on tullut sinun kasvonpiirteitä, silmät Aren puolelta, minusta Niklaksessa on sinua enemmän. Mutta kaikki on katsojan silmissä :) Mukavaa viikonloppua teille sinne, äitikältä :)

    VastaaPoista
  2. Minunkin mielestä Niklas on enemmän minun näköinen, mutta sitä en kuule koskaan muilta, kun taas Meean ja minun yhtenäisyydestä huomautetaan usein. Jännä :) Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista