maanantai 12. tammikuuta 2015

Kenkäpaniikista jackpottiin!

Marraskuulla sain todeta, että nilkkurini olivat jälleen kerran hajalla. Sen siitä saa kun pitää ostaa halpakenkiä - ei ikinä rahaa satsata kunnon kenkiin...

No meinasin tänäkin vuonna hakea sellaiset parinkympin keinonahkakengät joulun juhlien lähestyessä, mutta sitten minua onni taisikin potkaista. Olin kirpputorilla ja löysin käyttämättömät Tamariksen nahkanilkkurit, juuri minun kokoani! Hurraa! Maksoin niistä kahden euron verran!




Niillä on todella pehmeä ja mieluisa kävellä. Enpä voinut tyytyväisempi olla! :)

Vaan, kävinpä eilen sitten katsastamassa tämän meidän kylän ale-tarjonnan, ihan muuten vain, ja miten kävikään... näin kenkäkaupan ale-pöydällä haaveilemani väriset ja näköiset nilkkurit. Kenkien normaali hinta oli 153 euroa ja kengät myytiin 43 eurolla! Whaat! Näihin minulla täytyi olla varaa!




Mutta ei tässä vielä kaikki! (ostostv) Ale-pöydässä oli lappu: tästä alekengät kahdet yksien hinnalla! Niinpä sain vielä kaupanpäälliskengät! Koossani löytyi vagabondin mustat nilkkurit, joiden normaalihinta oli 110 euroa!



Mä en edes itse tahdo uskoa, mitä kirjoitan;) Sain 45 eurolla kolmet aika huippikset kengät, joista oletan riittävän ainakin ensi vuodeksi. Taas se todettiin, että shoppailu laittaa hymyn huulille!

5 kommenttia:

  1. No, jopas on tyttöä onnistanut, hyvä, hyvä!!! Hienot oli kengät, kaikki! Minä en tee koskaan noin hyviä löytöjä.... t. äitikkä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyllä! :D Kelpaa nyt käpsytellä :D Minä taidan vähän useammin noita kauppoja kierrellä kuin sinä äitikkä. Sillä ehkä minua välillä onnistaa :-)

      Poista
  2. Olipa hyvä tuuri. Mä lähden täällä kans ens viikolla vähän kiertämään kirppareita läpi kun jotenkin en jaksa tuota facekirpparia enään kun ihmiset peruu ja säätää. Oikealla kirpparilla käynti kunniaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oikeessa kirpparissa on sitä jotain... <3 harmi kun täällä on vain yksi, joka on kerran viikossa auki. Miten siellä Kati?

      Poista
    2. Mä luulin ettei täälä ole kirppareita mutta nyt löysin ja oli iso ja tarjontaa oli paljon.. Täytyy ruveta käymään aina vähän kurkistaan mitä on tarjolla..

      Poista