lauantai 29. maaliskuuta 2014

¤ Mietteissä ¤



Olen sitä mitä silmäsi näkevät, 
olen niin paljon sitä, mitä et näe.

Olen sitä mitä itse näen, olen mitä tunnen, 
olen mitä koen,
olen mitä olen joskus ollut,
olen jo sitä, mitä en vielä oikeastaan ole.

Olen sellainen, millaiseksi sinä minut määrität.
Itselleni jotain mitä en halua olla, mitä saatan olla
ja mitä haluan olla. 

Kuinka ikinä kukaan voi vastata, kun kysytään,
kuka olet? Ei kukaan voi tietää!

Mutta koko ajan etsin itse siihen vastausta,

ja ahdistun siitä,
etten tiedä.



4 kommenttia:

  1. Ainakin sä olet ihana, kaunis ja sydämellinen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3
      välillä tämä elämän muutoksista johtuva minäkuvakriisi nostaa lujasti päätään...

      Poista
  2. Olet oma itsesi, ketään muuta esittämättä, se on tärkeintä <3. Kun siellä olet perheesi kanssa lähinnä ollut kaiken aikaa (pieniä irtautumisia arjesta lukuun ottamatta), et ole päässyt rentoutumaan, esim. tärkeä kaveri/ystäväpiiri läheltä on puuttunut, joiden kanssa olisit saanut vaihtaa niin ilon kuin pahan olon hetkiä, käydä lenkillä, harrastamassa jne, ajatukset ja mielipiteet nyt painavat/mietityttävät mieltäsi ja siten et pääse myöskään itsesi kanssa sinuiksi. Ystävät ja läheiset ovat todella tärkeitä ja tarpeellisia ja se, että voi jutella asioista muidenkin kun aviopuolison kanssa. t. äitikkä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin se varmasti on... Yritän parhaani !

      Poista