perjantai 24. tammikuuta 2014

¤ Tilaa omille unelmille ¤

Tässä talossa rakastan eniten sitä, että meillä on tilaa. Tilaa meidän unelmille, sanoittaisiko niin. Miehellä on omat haaveet ja odotukset, minulla aivan omanlaiseni. Tärkeintä on jokin oma tila, tiedättekö. Kaipasin jo niitä sinkkukämppiä, kun ne oli niinku vain mun. Sitten kun on perhe, ei ole mitään omaa... Identiteettikriisi, ihan totta. Mitä silloin tapahtuu, kun en ole vaimo, äiti tai huushollinpyörittäjä, vaan aivan minä itse minulle itselleni? Siksi on ollut aivan ihanaa, että minulla on oma huone (joka ei siis ole keittiö, pyykkihuone tai makuuhuone). Sen kanssa tulee tapahtumaan vielä paljon! Nyt kekkasin siirtää koneen pois ikkunan vierestä. Vintiltä olin kantamassa tuota mustaa pöydän raatoa ulkovarastoon, kunnes välähti jossain aivojen sopukoissa, että tuohonhan sitä pitää yrittää. Tuollaista kulmapöytää olen halunnut ja sellaisen aion myöhemmin hankkia, mutta sitä päivää saa hetken odotella. 



Mun huoneessa voi nukkua vieraita, koska huone on iso. Hankittava olisi myös sohvasänky, olisi kaiketi kätevämpi. Mutta on tuossa sängylläkin kiva pötkötellä ja lukea lehtiä tai kirjaa... Kuntopyörä on saanut levähdellä rauhassa; onneksi sitä lapset joskus veivaa, että voi sitä hyvällä omalla tunnolla pitää näkösällä.



Ja vielä yksi nurkka :)




4 kommenttia:

  1. Kivaa, olet vaihtanut järjestystä kivalta näyttää...mutta ompelukone..sille pitäisi olla myös paikka, kun päätät ommella jotain, olisi se heti valmiina.. tuo tumma pöytä olisi ollut myös sille hyvä? äitikän ohjeita ei kannata aina ottaa vakavasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiskin kokeilla laittaa nuo pöydät vielä niin, että valkoinen meniskin ihan kiinni vasempaan reunaan ja musta jatkais siitä. Sitten mustaan vapautuu enemmän työskentelytilaa, vaikka juuri sille koneelle. Vielä tuo ompelu on jäänyt niihin verhojen lyhentämisiin... Kyllä tuossa ruokailutilan pöydällä on ollut hyvä leikata ja tuuskata koneen kanssa. Voisi käydä niin, että sinne menisin joka tapauksessa ompelemaan. Sitten kun saadaan se sohvasänky niin vapautuu taas tilaa vaikka ekstrapöydälle :) Ihanaa kun on unelmia :D

      Poista
  2. Mäkin kaipaisin välillä sitä sinkkukämppää. Kukaan ei sotkis jos ite et sotkisi. Kaikki tavarat olisi nätisti paikoillaan, ja pysyisi siinä. Saisi vaihtaa järjestystä niin monesti kuin haluaa, eikä kukaan olisi sanomassa siitä mitään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo... Mä haluan pitää tämän huoneen just sellaisena... Laitan oven kiinni ja sinne ei muilla ole asiaa! :D

      Poista