maanantai 18. marraskuuta 2013

¤ Ulkoasua päivittäin ¤



Minulla ja bloggerilla on ollut viime aikoina runsaasti eri mielisyyksiä. Yrittäessä muokata ulkoasua, blogger ei anna tehdä muutoksia ilman, että aloitan ihan alusta kaiken muokkaamisen. Viimeksi osui väärä tausta ja tänään olen sitten toista tuntia tehnyt muutoksia. Nyt osui väärä kirjasin vasemman laidan pikkuotsikoille, mutta jos sen mielin muuttaa, pitää minun taas nollata kaikki asetukset!

Eli jos blogin ulkoasu heittelee laidasta laitaan, niin se tarkoittaa, että Elisa ottaa taas yhteen bloggerin kanssa...

4 kommenttia:

  1. Minäkin aloitin blogin kirjoittamisen, on niin paljon ajatuksia.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, tosi mahtavaa, heti lukemaan :D JEE

      Poista
  2. Mä ajattelin, et kunhan innostun, niin kokeilen uutta blogia luoda Wordpressin kautta. Mä oon totaalisen kyllästyny tuoho bloggeriiin.. kaikista luultavimmin itse oon se tollo, joka ei ymmärrä, mut vois tuo vähän yksinkertaisempi olla. :) -Linda täältä melkein naapurista. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D No hei, vaihtelu virkistää. Kokeile, jos se toimis paremmin, ainahan tänne pääsee takas. Ikävä sun löpinöitä...

      Poista