tiistai 5. marraskuuta 2013

¤ Mun huoneesta ¤

Meillä on sairastettu taas paljon. Mepsulle tulee laryngiitti parin kolmen kuukauden välein. Tämänkin kertainen virustauti alkoi ensin pääkivulla, sitten nousi kuume ja yöllä se tuttu kumea yskä. Itsekin olen ollut kotona. Kerännyt voimia... Ensi viikolla mieheni lähtee sairaalaan Tromssaan näyttämään - ei niin hyvin parantunutta - olkapäätään. Jännitämme kovin tuomiota.


Mun huone on vielä kovin keskeneräinen, mutta ihan mun lempipaikka joka tapauksessa. Tässä nyt kuvia vain yhdestä kulmasta. "Konjakkiolkkari?"-tarra on edellisen asukkaan jäljiltä :)


Niklas huvittaa kaikkia, kun saa silmät osoittamaan melkein mihin ilman suuntaan vain. Sisko yrittää kovasti opetella kieroon katsomista ja äiti (minä) opetan vanhalla värssyllä:
 "Älä vihti ku ne pia jää silleen".



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti