maanantai 18. marraskuuta 2013

¤ Mary Kay Concealer ¤

Ostan meikkini yleensä milloin mistäkin. En paljon meikiltä vaadi, vaikka ehkä tekisi hyvää vaatiakkin. Nimittäin onhan niitä hyvin ja huonoja tuotteita. Yhdestä tuotteesta olen iloinnut nyt viimeisen vuoden ajan ja kun se alkoi uhkaavasti lähestyä loppua, mietin, raaskinko ostaa uuden samanlaisen. Niin hyvä tuote kuin kyseessä olikin ja minulle tosi passeli. Onneksi on Ebay! Sitä kautta sain tuotteen tosi edullisesti, oikeastaan ihan naurettavaan hintaan ja suoraan postiluukkuun Britanniasta. Nyt on säästetty! Kyseessä on siis Mary Kayn concealer eli peitevoide. Pienen pieni tuubi riitti minulle reiluksi vuodeksi ja käyttö oli päivittäistä. Meikistä saa paljon moniuloitteisemman ja freessimmän, kuin pelkän meikkivoiteen käytön avulla, kuten siis olin ennen tätä tuotetta toiminnut. Peitevoiteitakin on moneen lähtöön ja taitaa oikeastaan koko meikkaus mullistuneen sitten minun teinivuosien, jolloin meikkaamaan opittiin. Tarvitsisin oikein kunnon tietopäivitystä ja kenties motivaatiotakin itseni huolehtimiseen ja ehostamiseen... Siihen tarvitsisi ehdottomasti tyttöjen illan :)




3 kommenttia:

  1. Ku tuut seuraavan kerran Suomeen, pidetään oikein kavereiden ilta. Juodaan lasi viiniä, syödään hyvin ja vain jutellaan. Voitais suunnitella etukäteen <3

    VastaaPoista
  2. Bluehost is ultimately one of the best website hosting provider for any hosting plans you need.

    VastaaPoista