keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

¤ Synttärilahja ¤

Minä tässä viikonloppuna vanhenin vuodella. Täytyy tunnustaa, että luulin itsekin täyttäväni enemmän kuin 28 vuotta. Kuulen nimittäin paljon kummasteluja iästäni työrintamalla. Kaikki luulevat minua vanhemmaksi... ja kaikki myös ovat minua paljon vanhempia. Usein mietin, missä ovat kaikki alle 35-vuotiaat?
 
Sain jo nauttia yhdestä syntymäpäivälahjasta Suomessa ollessa, nimittäin jalkahoidosta.
Se rentouttava kokemus, vaikka olin järkiään kananlihalla kun kantapäitäni hiottiin. Se "otti koville" :D Mutta eipä ole vuosiin jalat olleet yhtä hyvässä kunnossa ja motivaatio niiden rasvailuunkin palautui.Tästä kiitos äitille ja isilleni.
 
Aviomiehenikin teki pienen lahjahankinnan,
joka miellyytti kyllä lahjan saajaa kovasti... se tietokone! Ja, kun kyse on tietokoneista, hän ostaa sen aina palasissa ja kokoaa itse, jotta se olisi mahdollisimman hyvin tarpeita vastaava. Valmiit koneet sisältävät usein paljon turhaa ja kokoamalla saa edullisemmin enemmän suorituskykyä. Mieheni rakastaa koneiden kasaamista ja olen yrittänyt saada häntä vaihtamaan ammattialaa!
 
Niinpä minä sainkin aika tehokkaan ja runsaasti tallennustilaa sisältävän tietokoneen tilpehööreineen,
 
kauneudesta tinkimättä.
 
 
Osasipa tuo mies yllättää siinäkin suhteessa, kun en itse kerta konetta valinnut.
(ps. mutta, kamerasta kaksi objektiivia hajalla... = ipad kuvia)
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti