lauantai 20. lokakuuta 2012

Meikkipussi

 
Löysin Henkkamaukalta superkätevän jutun, nimittäin uuden meikkipussin. Se toimii todella hyvin: hyvästi toivoton etsintä! Nyt on kynät, terottimet ja siveltimet pikkupussissa helposti löydettävissä. Hintaa oli noin 50kr eli 6.75eur. Tämän saa vielä roikkumaankin sopivalle korkeudelle peilin viereen. Pieni iso asia :)
 

 

 
 
On taas vaihe, ettei osaa kirjoittaa mistään. Olen aloittanut monta postausta, mutta olen alkanut liikaa miettimään sitä, kuka postauksiani lukee ja mitä he ehkä ajattelevat höpinöistäni. Yritin kirjoittaa terveydenhoitotyöstä yleisesti, mutta kuitenkin pelkäsin mainitsevani jotain, mitä ei kannattaisi. En uskalla kirjoittaa siitä. Halusin kirjoittaa suomen ja norjan palkkatason vertailusta, mutta mietin, pitääkö joku minua pöyhkeänä. Jos kirjoitan Norjan hyvistä puolista ja onnesta, mietin, että pahoitan läheisteni mieltä Suomessa. Jos kirjoitan huonoja asioita, ajattelen, että ihmiset kokevat minun valittavan.
 
Tänään saitte lukea meikkipussista.
 
Soitelkaa joku mulle huomenna :)

9 kommenttia:

  1. Palkkaerot kiinnostaisivat.

    Mukavaa sunnutaita :)

    Ps. Kätevä meikkipussi!

    VastaaPoista
  2. Mä haluan lukea susta ja sun perheestä ja teidän elämästä..onnesta ja ikävästä..Mä haluan kuulla ne jutut, jotka kertoisit mulle naamatusten...
    Kaikki sun kertoma on tärkeää juuri siksi, koska olet niin kaukana!!!

    <3 Wenska

    VastaaPoista
  3. Hopon lopo... kirjotat mista haluat. Lukija paattaa haluaako lukea. Hyvia aiheita noi joista mainitsit. Tsemppia vaan. Parempi se on kirjoittaa kun tietaa asioista... kaikkihan "tietavat" etta taalla korkeempi palkkataso, mutta kuinka paljon... ja tuo aihe hoitotyo kiinnostaa varmasti lukijoita. On paljon ihmisia jotka haluavat NOrjaan toihin ja haluavat asiasta lisatietoa. ROhkeesti vaan:) Ja kiva meikkipussi. Eika hinnalla pilattu.

    VastaaPoista
  4. Komppaan Kalamuijaa :) Tämä on sinun blogisi ja sinä saat kirjoittaa mistä haluat. Eivätköhän ne läheiset Suomessa ole hyvillään siitä, jos sinun asiasi ovat hyvin, ja valittaminen on joskus hyväksi itselle, se helpottaa. Sitten taas ne, jotka eivät sinua tunne, mutta muuten vain päättävät pistää herneen nenäänsä - no, niitä blogistanissa varmasti riittää, eikä heitä kannata sen enempää murehtia.

    VastaaPoista
  5. Kiitos rohkaisusta. Toivon mukaan pääsen tästä "olotilasta" nopeasti pois kunnon kirjoitusten ääreen.

    VastaaPoista
  6. Voi, kirjoita vain, mielenkiintoisia aiheita olisivat! Minäkin käyn aina joskus lukemassa täältä teidän kuulumisia! Olette usein ajatuksissa! Ihanaa syksyä teille!
    Anna-Mari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että olet kuulolla! Oikein ihanaa syksyä!

      Poista
  7. Mulla on välillä samanlaisia ajatuksia. Tuntuu ettei kukaan kuitenkaan edes lue tekstejä ja mitäpä mulla olisi edes kirjoitettavaa. Mutta olen samaa mieltä edellisten kommentoijien kanssa: mun mielestä on mukava lukea sun tekstejä, meikkipusseista palkkajuttuihin ;) Ja itse ainakin kuulisin mielelläni noista palkka-asioista! Nimimerkillä "pakko hakea kohta paikallisia töitä"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Voi emmää palkoista paljoa tiedä, mutta voisin kertoa, paljonko palkkani oli Suomessa ja paljonko se on Norjassa, niin kenenkään ei tarvitse arvuutella :D se siitä vertailusta :D

      Poista