keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Hiukset (minä,minä,minä)

Mulla on ollut jos jonkin näköistä tukkaa.
Tummaa ja vaaleaa, raidoitettua ja kiharaa.
Pitkää ja lyhyttä sekä kaikkea siltä väliltä.


Kesä 2009
Hiusmallit on muuttuneet joka parturikäynnillä (joita turhan tiheästi
ei kyllä ole), enkä ole vakuuttunut, että joku tietty malli olisi ehdoton.
Enään väri ei ole yhtä villisti muuttunut, kun teininä, jolloin
väri vaihtui vaaleasta mustaan ja takaisin tuon tuosta. Hiusparat.




Syksy 2009

Joskus kaipaan aikuismaisempaa tyyliä,
joka mielestäni on lyhyt tai melko lyhyt.
Toisinaan koen, että pitkien hiusten
kanssa tunnen itseni enemmän omaksi itseksi
ja enemmän naiseksi.


2010 Kesä (pidennykset)
Ilman pidennyksiä
 Ja olen hirveän laiska laittamaan hiuksia mitenkään hienosti.
Meikata jaksan, mutta tukka pitää olla laittamatta hyvä.
Tai ainakin erittäin vähällä vaivalla.




Pidennykset oli minulla ensin lainassa ja olivat erittäin mukava tuttavuus.
Häitä varten hankin sitten omat klipsi-pidennykset.



Kesä 2011

Kuitenkin halusin jotain muuta mallia hiuksiini...


Talvi 2011-2012

Malli kuitenkin kasvaessaan menetti hohtonsa,
kun käyn laiskasti sitä leikkuuttamassa.
Seuraavanlainen väritön kasa karvaa oli tukkataikani
vielä eilen päivällä...




Yleensä kiinni.

Istuin illalla ystäväni Tanjan parturituoliin ja sanoin
 haluavani eroontukasta. Jotain kevyttä! Yksiväristä!

And this is me now:







Hiukseni on todella paksut ja kasvavat
vauhdilla, joten lyhyempi malli ei ole iso asia. Norjassa
ei ole myöskään mitkään hullun halvat parturihinnat,
joten saapa taas rauhassa kasvaa. Pidennyksillä saa sitten tarvittaessa pituutta.
Siispä pitkä, lyhyt tai puolipitkä: en vieläkään tiedä mikä on mun juttu,
mutta "haittaakse" kun voi vaihdella:)


10 kommenttia:

  1. Ei haittaa, kun sehän on vaan hyvä! Siis se, että voi vaihdella ja ennen kaikkea se, että USKALTAA vaihtaa :) Nuo sopii sulle hyvin! Mä oon kasvattanut nyt hiuksia pitkästä aikaa ja tekis mieli leikata ne heti. Täytyy kuitenkin vähän aikaa sinnitellä niin saa kesän juhliin kivemmat kampaukset aikaan. Sitten taas otsis ja lyhyet hiukset kehiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on! Sulle miellän kyllä sellasen lyhyemmän tukan, ei sillä, etteikö pitempikin passais. Onkos teillä paljon kesäjuhlia?

      Poista
    2. Kaverilla on häät tämän kuun lopussa ja miehen veli menee naimisiin elokuussa. Sitten on parit lakkiaiset, joihin menosta en vielä tiedä varmaksi. Mutta kiva kun jotain :)
      Mun blogissa olis sulle jotain!

      Poista
  2. Ma olen samanlainen tukkatyylin vaihtaja. Ei haittaa;) Kasvava luonnonvara. Ois ollut kiva nahda myøs blondia ja kiharaa ja ihan lyhytta;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, olis voinut niitäkin kuvia laittaa, mutta eivät ole tällä koneella. Vanhemmat kuvat ovat cd:llä siellä muuttokuormassa :P Ehkäpä pitää joskus vilauttaa :D

      Poista
  3. dääm, miten kuuma hottis olit tuolla polkkatukalla! :D vaikka olet kyllä muutenkin :D
    terveisin kenties osa syyllinen näihin hiuksiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. määkin tykkään siitä mallista näissä kuvissa kauhiasti!! hmm... :D
      kiitos maailman parhaalle parturille <3

      Poista
  4. Oot sä kyl ihmeellinen kun ihan kaikki hiustyylit passaa sulle, mutta tuo polkkatukka oli kyl munkin mielestä aika makee!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitenhän miehen vois vakuuttaa, että polkka on paras? Tuoko ei tykkää kun pitkästä, mistä se johtuu :D

      Poista
  5. Kaikki mallit passaa sulle ihanasti! Kaunis nainen olet, mutta mäkin ihastuin itse erityisesti tuohon polkkaan! Itsekkin olen polkasta haaveillut. Nykyään olen jämähtänyt samaan pitkään tyyliin, vaikka ennenmuinoin vaihtui niin väri kuin pituus tuontuostakin :)

    Nykyinen revitty malli myös tosi kiva sulla :)

    VastaaPoista