lauantai 17. maaliskuuta 2012

Yksi haave toteutui

Sain nimittäin eilen iki-ihanan iPhone 4s puhelimen ja aivan mahtavia juttuja tämän kanssa voi tehdä. On myös mielestäni 100 kertaa parempi kuin aiempi älypuhelimeni samsung galaxy, josta sittemmin luovuin. Kirjoittaminen tällä on paljon helpompaa. Olen ladannut nyt joitakin sovelluksia, joista parhaat ovat Facebook, blogger ja etsy. Lapsille löytyy ilmaisia sovelluksia myös ja mukavaa tekemistä silloin, kun joudutaan esimerkiksi odottamaan jossain. Laitoin nyt Suomen numeroin vanhaan puhelimeen, mutta jostain syystä se ei löydä toistaiseksi verkkoa. Voin ja minun pitää soitella paljon nyt tästä Norjan numerosta, koska liittymäpakettiin kuuluu noin 20 tuntia puhetta Pohjoismaihin. Ja 600 tekstarit. Eli linjat kuumiksi :)
Pääsiäisenä tullaan Suomeen ja olen lasten kanssa sitten ainakin pari viikkoa maisemissa, kun mieskin aikoo painaa ylitöitä ja meillä ei sitä kotia täällä vielä ole.

Katsotaan millainen tästä puhelin postauksesta tuli vai joudutko klikata piiloon koko tekstin :) palaamisiin!


7 kommenttia:

  1. Hassua, kun mä olen taas tykännyt tuosta Galaxystä tosi paljon enkä iPhonesta taas tykänny yhtään. :D Se hyöty tuosta ukon työstä ainakin on, et pystyy testaamaan erilaisia puhelimia. :)

    Kaikki jutut oon lukenut, oon vaan niin laiska kommentoimaan. Ihana lukea teidän kuulumsia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä hassua :) Minusta Galaxy tuntui jotenkin miehiseltä puhelimelta :D Kivaa, että olet lukenut. Minäkin olen odottanut postausta teidän kuulumisista :)

      Poista
  2. Ihanaa että olette tulossa ihan piakoin tänne suomen maahan!!!=) Teillä on varmasti paljon paikkoja joissa käydä, mutta jos ehditte niin olis super ihanaa nähdä!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tullaan joo, mutta kyllä ajattelin, että teilläkin piipahdetaan!! :)

      Poista
  3. Minulla on vanhempi versio tuosta iPhonesta, mieheltä peritty. Tykkään paljon, mutta netti ei jostain syystä toimi, joten haaveilen myös tuosta uudesta iPhonesta. Ehkäpä sitten lähden ostoksille kun äitiysloma loppuu... :) Mihin liittymään muuten päädyit? En itse aikanaan hirveästi vertaillut liittymien hintoja, enkä varsinkaan löytänyt mitään joissa olisi ollut noin hyvät paketit pohjoismaihin. Joten mietin josko olisi aika vaihtaa liittymää...

    VastaaPoista
  4. Vink-vink. Mun blogissa on puhetta matkapuhelinliittymistä :-)

    VastaaPoista
  5. Hyvä Hanna, käyn kurkkaamassa :)

    VastaaPoista