perjantai 27. tammikuuta 2012

Enkelin siivin

Ostin itselleni jotain tänään.





Kun näin sen roikkumassa ihanan pienen sisustusputiikin hyllyllä
muiden kaltaistensa seassa, tuntui, että se on jo minun.
Mitä minun koruni tekee tuolla? Oliko minulla joskus ollut tuollainen?
Olinko nähnyt sen unessa? Minun täytyi ostaa se, tuoda se kotiin.






Enkelin siivet saavat suojella minua.
Ne saavat lennättää minut takaisin Suomeen,
kun huudan ikävää. Ne saavat tuoda minulle
turvan tunteen ja muistuttaa syistä,
joiden vuoksi Norjaan muutettiin.
Ne saavat muistuttaa kodista.


Koru Bijoux by US/Blossom





4 kommenttia:

  1. Ihanat siivet..nythän perheen molemmat prinsessat omistavat omat siivet..=)

    <3 Tiina

    VastaaPoista
  2. .. Ja ennenkaikkea Kaunis Nainen! :) -sandra-

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille kaikille tasapuolisesti :D

    VastaaPoista