tiistai 10. tammikuuta 2012

Elämäni Dilemma



Suomalaisnorjalaisia unelmia.

Halu olla molemmissa maissa
yhtäaikaisesti.



Fasade
www.finn.no


HERREGÅRD 008
www.finn.no






Tekee mieleni sanoa,
Minun kaunis Norjani.
Se on jo lähtemätön osa minua.

Mutta vain pieni osa,
jos ajatellaan,
mitä Suomi minulle merkitsee.



Kannustalo Ainola


kuva google



Sydän ja järki eivät auta päätöksen teossa.
Tuntuu, että mikään ei ole hyvä ratkaisu.




Vielä on aikaa.

Saako tämän laulun sanat ja video ketään muuta kyyneliin?



 

2 kommenttia:

  1. Voi sinua! <3 Seuraan sivusta kuinka joudut käymään monenmoiset mietteet läpi kaiken sen päivärytmin ohella.. ja minä ymärrän kyllä täysin, miksi muutto norjaan tietyssä valossa tuntuu vaikealta ja joskus jopa ehkä ahdistavaltakin! mutta toisaalta uusi elämä edessä perheen kanssa.. olen ajatuksissa mukana! <3 ps ja tiedän ettei miehesi anna tiiruakaan tietysti periksi vaan touhaa muutoa sen ku kerkiää... :O

    - Kati

    VastaaPoista
  2. Kiitos, kyllä se juuri näin on... Kiitos myötätunnosta! Talon myynti on taas askeleen lähempänä, joten siksi tämä erityisesti pinnalla nyt. Pian päätökset on vain tehtävä.

    VastaaPoista