sunnuntai 24. heinäkuuta 2011

Geelikynnet

On pitänyt postata aiheesta jo pari päivää, mutta Norjan tilanteen vuoksi olen siirtänyt sitä. Onhan  suru nytkin, varsinkin kun mies tuli kotiin yöllä ja on todella mieli maassa tapahtuneesta. Osanottoni Norjaan vielä.



kuvat lainattuja


Laitoin omat geeligynteni reilu kaksi viikkoa sitten häitä edeltävästi. Olin haaveillut niistä kauan, mutta työni vuoksi en niitä ole voinut laittaa. Nyt kun olen äitiyslomalla, päätin kokeilla. Olen ollut kaiketi tyytyväinen. Hämmästyin siitä, kuinka kynnet eivät ole pituudestaan huolimatta terävät eikä niillä pääse raapimaan... edes tarkoituksella, kun kutittaa jotain ihoaluetta! Kestävyys on myös ollut mielestäni todella yllättävää, vaikkakin eilen yksi kynsi katkesi.


Kynnet Katja/Kauneushoitola Hohto
Hinta n. 80e

Nyt minun pitäisi varata aika huolto varten, joka tehdään 3-4vkon välein ja sekin maksaa ihan mukavasti. Olen miettinyt, että miten kauan kynsiä pidän... Mutta jos nyt ainakin kerran pari käy huollossa ja näkee sitten, miten talous kestää ja tahtooko niistä jopa jo siinä vaiheessa eroon. Jos jollakin on tietoa, minkä hintaiset geelikynnet (laitto, huolto) on Norjassa niin kertokaa minulle ihmeessä.

Ainakin sitten ennen töihin paluuta otan kynnet pois. Katjan (kosmentologi) mukaan monilla hoitajillakin on geelikynnet. Itse tunnen, että kynsiin kerääntyy nopeasti paljon likaa ja saan pestä käsiäni useammin. Hygieniakysymyksen vuoksi en lähtisi töihin näillä kynsillä. En tiedä olisiko se toinen juttu, jos niissä ei olisi pituutta näin paljon tai geelaus olisi tehty vain omiin kynsiin.





1 kommentti:

  1. Voi mä ihailinkin sun kynsiä! Muutenkin olit tosi kaunis morsian :) Kävitkö kosmetologilla meikissä vai ehditkö meikata itse?

    VastaaPoista